Продавець «SilaD» Сила драйву розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
710 відгуків
+380 (50) 051-86-38
+380 (67) 986-96-88
«SilaD» Сила драйву
Кошик

Bosch збирається збільшити інвестиції, використовувати зелені можливості в Китаї

Bosch збирається збільшити інвестиції, використовувати зелені можливості в Китаї
Дисплей Bosch представлений напередодні офіційного відкриття Мюнхенського автосалону 2023 року в Німеччині. [ФОТО/REUTERS]

Bosch, німецький інженерно-технологічний гігант, налаштований на китайський ринок і збільшить інвестиції в країну, в тому числі в сектори, що розвиваються, пов’язані з чистою енергією та екологічною мобільністю, заявив топ-менеджер компанії.

За його словами, Bosch скористається величезною можливістю, створеною метою Китаю досягти вуглецевої нейтральності до 2060 року.

Bosch управляє 34 виробничими майданчиками та 26 технічними центрами в Китаї, де працює понад 58 000 співробітників, у тому числі близько 10 000 працюють над дослідженнями та розробками.

«Китай і китайський ринок залишатимуться дуже важливими. Ми не маємо наміру зменшувати нашу співпрацю. Це абсолютно навпаки», — сказав Маркус Хейн, член правління Bosch і голова Bosch Mobility, China Daily на IAA Mobility. 2023 проходитиме в Мюнхені з вівторка по неділю.

«Ми там (у Китаї) на довгострокову перспективу. Ми досить впевнені, що Китай залишиться одним із найважливіших ринків у майбутньому, завдяки численним технологічним інноваціям».

Гейн сказав, що китайський бізнес Bosch надзвичайно зріс. Компанія інвестувала в Китай в середньому 700 мільйонів євро ($750 мільйонів) на рік, і в найближчі роки інвестиції тільки збільшаться.

На початку цього року компанія Bosch оголосила, що інвестує близько 1 мільярда доларів США у створення заводу в Сучжоу, приблизно за 100 кілометрів від Шанхаю, для нових транспортних засобів і автоматизованого водіння. У березні відбулася церемонія закладки першого каменю.

Штефан Хартунг, голова правління Bosch Group, назвав інвестицію «важливою віхою, яка втілює прагнення Bosch формувати майбутнє мобільності в Китаї».

Згідно з даними компанії наприкінці 2022 року, за останнє десятиліття Bosch інвестувала в Китай 50 мільярдів юанів (7 мільярдів доларів).

Гейн сказав, що мета Китаю щодо нейтрального викиду вуглецю відкриває величезну можливість для Bosch, оскільки необхідно розробити численні технології, такі як електромобільність з електромоторами та силова електроніка.

Він сказав, що Bosch також прокладає шлях до паливних елементів, які будуть запущені першими в комерційних автомобілях як у Китаї, так і в інших країнах.

Компанія Bosch отримала замовлення клієнтів на водневий двигун внутрішнього згоряння. Гейн сказав, що будуть розроблені різноманітні системи силових агрегатів, щоб стати нейтральними до вуглецю, залежно від вимог у відповідних країнах і регіонах, таких як Китай, Індія, Європа та Сполучені Штати. «Ми намагаємося підготуватися до всіх цих технологій, щоб надати їх на різні ринки».

Гейн сказав, що це «добре» бачити рекордну кількість китайських експонентів на IAA Mobility 2023. Посилення конкуренції з боку китайських компаній є позитивним для німецьких автовиробників. Bosch має добрі стосунки з багатьма китайськими виробниками оригінального обладнання або OEM.

«Конкуренція зазвичай призводить до більш конкурентоспроможних пропозицій для кінцевих споживачів… Для нас це те, що ми вважаємо хорошим ринковим механізмом, і ми готові до цього», — сказав він.

Гейн сказав, що оскільки компанія Bosch працює в Китаї з 1909 року, вона досить добре знає ринок, гравців та їхні можливості. «Конкуренція з боку китайських компаній — це розвиток, який, на нашу думку, є здоровим. І для нас це добре, що компанії в Китаї підвищили свою технологічну компетентність, свої можливості — і ми виросли разом з ними. Ми також збільшили наші можливості і компетентність у Китаї».

Він згадав 35 000 співробітників Bosch у Китаї, які займаються лише мобільністю, що було неможливо уявити 20 років тому. Він сказав, що дуже пишається командою досліджень і розробок Bosch у Китаї, кажучи, що вони «дуже здібні люди».

Лише у 2022 році витрати Bosch China на дослідження та розробки склали 10 мільярдів юанів (1,4 мільярда доларів). «Я б сказав, що я пишаюся компетенціями та кваліфікацією, які ми маємо в Китаї, де ми розвиваємося на місцевому рівні».
Посилання на джерело https://www.chinadaily.com.cn/a/202309/08/WS64fa6c93a310d2dce4bb49ac.html

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner